Reiservaringen door reizigers voor reizigers

Ervaringen van reizigers voor reizigers

Gran Canaria (feb 2016)

Bedankt voor het tot in de puntjes regelen van onze vakantie. We hebben er enorm van genoten ! Dankjewel.
Het huisje en het park was uitermate geschikt voor ons en voldeed aan al onze wensen.

Zeker voor herhaling vatbaar voor ons op deze manier op vakantie gaan.
We kunnen Mobiel Reisadvies dan ook iedereen aanraden en dat zullen we ook zeker doen!

****

Gran Canaria (december 2015)

k, oftewel wij willen je heel graag laten weten hoe onze reis was. In een woord uitgedrukt was het gewoon fantastisch, van de boeking tot en met de terugreis. Alle info vooraf was erg duidelijk zodat we het gevoel hadden er echt klaar voor te zijn. De vlucht verzorgt door Tui was prima, overigens drankjes aan boord waren niet duur. De taxi mini bus service bij aankomst was makkelijk te vinden en de chauffeur was erg behulpzaam. Het hotel Suneo Waikiki was net gerenoveerd , was erg schoon en had een frisse uitstraling. De familiekamers met tussendeur waren erg ruim. De service in het hotel was geweldig, zo behulpzaam als er iets was. Iedereen deed enorm zijn best om de vakantie zo fijn mogelijk te laten verlopen.

De all- inclusive was echt geweldig,  er was zoveel aanbod en variatie in eten dat er echt niks op aan te merken was.Ook veel keuze in gezonde dingen zoals groente, fruit en zuidvruchten. Personeel in het restaurant was ook erg vriendelijk, met kerst was het eten echt prachtig,  complete kunstwerken waren er gemaakt uit meloen ed. Ook het animatie team verzorgde veel activiteiten voor de liefhebber, ze waren erg enthousiast.

Verder was het erg leuk id omgeving,  Palmitos park, dolfijnen spotten, wandelen in de duinen bij Maspalomas, met de bus naar Puerto Rico.  Het vervoer met de gewone bus is erg eenvoudig en goedkoop. Voor ons dus een zeer geslaagde vakantie die precies paste bij onze wensen. Ik denk voor vele anderen een hele goede keuze !

Groetjes Saskia Nielen

Kreta (aug 2015)

We hebben een super vakantie gehad!
Mooie locatie, zeer vriendelijke mensen, prachtige excursies en een zeer gastvrij land! Helemaal niets gemerkt van de “crisis”.
We hebben genoten en de tijd is voorbij gevlogen. We hadden eigenlijk 14 dagen moeten boeken..
Wij kijken terug op een zeer geslaagde reis! Top!!

Turkije - Hotel Limak Lara de luxe

Over de vakantie wordt nog steeds gesproken.
Het was gewoon super!!

(Oktober 2015)

****
Tenerife - We hebben een geweldige vakantie gehad, genoten van de zon, de mooie omgeving en de prachtige wandelingen vooral in de omgeving van de Teide.Finca Vista Bonita was heel mooi en we hadden een geweldig uitzicht over het dorp tot aan de zee.Jammer dat het er zeker 6 graden kouder was als aan de kust en vaak was het boven helemaal bewolkt.Tegenover de accomodatie is een restaurant waar je redelijk goed kunt eten, naar het dorp lopen is geen aanrader, erg steil.Het strand bij El Medano (Playa de la Tejita) is erg mooi en je kunt daar de Montana Roja beklimmen, ook kun je een mooie wandeling maken langs de kust tot aan het dorpje El Medano.Het bergdorpje Vilaflor is ook de moeite waard om te bezoeken. We hebben nog lang niet alles gezien en zullen zeker nog een keer terug gaan, maar dan toch dicht bij de kust i.v.m. de temperatuur en de zon.Bedankt voor de goede organisatie van de vlucht, autohuur en appartement, het was geweldig.

Groetjes Wiel en Mily (februari 2014)

Wij hebben genoten van onze reis naar Lissabon. Het is een mooie stad met veel steegjes, trapjes dus een paar goede wandelschoenen zijn nodig. Er zijn veel historische plaatsen en daarnaast ook leuke dingen om te bezichtigen en doen. Het eten/drinken is voor onze begrippen goedkoop. Behalve in de zeer toeristische plaatsen.

Tips:

-          Castelo Sao Jorge (mooi uitzicht)

-          Belem (historie en pasteis de Belem)

-          Ritje in tram 28, een ware belevenis.

-          's Avonds eten in de wijk Bairro Alto ( De Maio is goed restaurant met Portugese keuken) en uitzicht vanaf Miradouros.

-          Baixa-Chiado winkeltjes voor souvenirs en veel restaurantjes waar ze je wat meer aanklampen om naar binnen te komen. Maar ook luxe      kledingzaken e.d.

-          Parque das Nacoes (EXPO 1998) Leuk park met kabelbaan langs de Taag en mooi uitzicht. Groot winkelcentrum Vasco da Gama met ook veel restaurantjes en de bekende fastfood ketens.

-          Wat ons opviel is dat entree voor gezinnen vaak heel voordelig is, er is een zogenaamde familie kaart.

Al met al een zeer geslaagde steden trip

Groetjes Laura  (oktober 2013)

Hotel Melia Jardines del Teide - Tenerife

Tips: Priority Boarding bij RyanAir is de 7 euro dubbel en dwars waard. Geen vervelende lange wachtrijen etc. Bij het inchecken hoefde je niet perse vooraan te staan en kon je op je gemakje daarna nog door de winkels lopen. Bij de gate is daar de aparte rij en hoef je niet lang te wachten.

Tops: Hotel! Was een paradijsje, erg mooi gebouwd en ingericht. Sfeer was top! Busreis naar de Teide gemaakt, absoluut een bezoekje waard, erg indrukwekkend om de omgeving te zien.

Heel erg bedankt voor de snelle service!

Groetjes Jurrien en Lisan (oktober 2013)

Camping La Rocca – Bardolino aan het Gardameer Italië

Tent helemaal top, heel goed bevallen. Camping leuk!

Met name omdat we op ongeveer dezelfde hoogte als het zwembad waren. Daar maakten de kinderen namelijk veel gebruik van. Zo’n terrassencamping heeft voordelen,prachtig panorama ook vanuit de tent over het Gardameer, maar kan ook lastig zijn met kleine kinderen i.v.m. groot hoogteverschil. Wij hebben genoten van de rust en de sfeer op de camping.

Het was druk in de omgeving, zeker, maar prachtige plaatsjes rondom het meer. Waren blij dat we de fietsen hadden meegenomen, want rondom dat zuidelijke stuk was het leuk ( vlak) fietsen.

Bedankt verder en tot ziens. Groetjes familie Rambags  (juli 2013)

****

Onze vakantie in Mallorca was meer dan geslaagd! De ervaringen willen we graag met jou delen.

Hotel Prinsotel La Dorada in Playa de Muro: echt een aanrader vooral met kinderen. Heel mooi zwembad, animatie van ’s morgens tot ’s avonds. Vriendelijk personeel. Mooie kamer

4 dagen hebben we mogen genieten van het prachtige eiland Mallorca. Goede keuze!

Kort verslagje: Met de huurauto hebben we de oostkust bezocht. Via diverse stadjes zijn we via Palma weer huiswaarts gekeerd. ’s Avonds een bezoekje gebracht aan de haven Alcudia.  Prachtige haven en leuke boulevard om te wandelen. Op de derde dag zijn we op tijd naar Marineland vertrokken. Volop genoten van o.a. de dolfijnen-, zeeleeuwen- en papegaaienshows. Het was niet zo heel groot. ’s Middags terug naar het hotel voor het nemen van een frisse duik. ’s Avonds in het hotel hebben we ontzettend gelachen met een goochelshow. Op de laatste dag zijn we via smalle wegen en door de bergen gereden en hebben we het stadje Valdemossa aan de Westkust bezocht. Hele mooie natuur en voor de kinderen een aparte ervaring om door de bergen te rijden. Van daaruit zijn we richting Palma gereden en de kathedraal bezocht. Heel mooi om te zien en weer prachtige kiekjes gemaakt.

Helaas was het de laatste dag. We kunnen terug zien op een geweldige vakantie! Nogmaals bedankt voor jouw goeie service, het was perfect geregeld !!

Groetjes, Chrétien, Christel, Louka en Jens  (augustus 2013)

****

We kijken zeker terug op een geweldige reis en hebben volop genoten.

El arenal was de perfecte plaats voor ons (uitgaan, gezelligheid, nederlanders)!

Het hotel was niet veel, maar dat wisten we voorop al en aangezien de prijs zo laag was kon dat ook niet anders! verder was het een prima vakantie!

Tips voor reizigers is dat El Arenal the place to be is voor jongeren vanaf ongeveer 20 jaar die op vakantie willen. Een plek waar heel veel nederlanders zijn! lekker kunt eten en genieten van het heerlijke zomerse weer!

En dat het fijn is het via jouw geboekt te hebben, zodat we zelf nergens meer naar om hoefde te kijken en als er iets was dat je dan naar iemand persoonlijk op kan bellen waar je op kunt rekenen!

Met vriendelijke groet,  Judith, Imke en Lisa.  (juni 2013)

****

Wij hebben er 'n heerlijk weekje opzitten, ons verblijf in La Bastide des Baises Dorées in Condrieu was in een woord geweldig (nog wel voor 'n gedeelte in de renovatie maar voor de gasten niets van te merken of te zien) zeer aan te bevelen.

Het verderop gelegen plaatsje Malvalle was helemaal 'n plaatje (moet je gezien hebben) we hebben er heerlijk gewandeld door en langs wijngaarden

Beide plaatsen zijn niet erg toeristich maar best de moeite waard

Na 3 nachten in 'n caravan (Spanje) was het hotel in Vienne 'n warm bad niks op aan te merken en we hebben er ook nog heerlijk gegeten ook. Al met al onze accu is ook weer even opgeladen

nogmaals bedankt

Groetjes Hans en Truus(juli 2013)

****

Beach Hotel de Vigliante in Makkum: Hotel, sfeer, personeel was in ieder geval super! Geen aanmerkingen. Er is veel te doen voor jong en oud. Witmarsum: vonden we erg leuk en ook overzichtelijk voor de iets kleineren. Robbentocht: vonden onze jongens leuk, maar de benzinelucht vd boot was minder tijdens t varen. Door het mooie weer, was zwemmen natuurlijk voor iedereen een must om af te koelen. Hierdoor was t IJsselmeer/stranden en ook de zwembaden in de regio wel erg vol. Maar voor ons is Beach Hotel de Vigliante in Makkum zeker een plek om nog eens terug te gaan.

Groetjes Ilonka Koen en Siem (juli 2013)

We zijn terug van een aantal grandioze, heel goed geregelde dagen in Barcelona. We verblijven in hotel Principal; een fijn hotel, gelegen op een paar minuten van de Ramblas, daar waar het te doen is. Uitgebreid ontbijtbuffet en een fijne kamer. Je had alles fijn uitgestippeld en het ons erg gemakkelijk gemaakt. We kijken al uit naar een volgend tripje.

Groetjes Joep en Dien   (juni 2013)

*****

Wat hebben wij genoten in het Bosrijk Efteling Dorpshuys. Vooral de sfeer, de avondwandeling met de Zandmannetjes en Klaas Vaak en het zwembad was top. En dan de luxe om 3 dagen volop te mogen genieten van het attractiepark... De kinderen, opa & oma en papa & mama hebben genoten! Wij gaan er zeker nog eens terug - familie Verrijth  (feb 2013)

Kent u ook een bestemming, bezienswaardigheid of accommodatie die absoluut thuishoort in de Tips & Tops ranking. Laat het weten!